    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Tani sprzęt do UPnP DLNA
    Date: Sat, 26 May 2018 12:25:45 GMT

    On 2018-05-26, Mirek <m...@n...dev> wrote:

    > Jeśli to jest film, który zamierzamy oglądnąć raz - może ma to jakiś
    > sens (choć na Rpi w locie - wątpię), ale jeśli to jest film z wakacji,
    > który będziemy do znudzenia pokazywać znajomym to chyba lepiej sobie
    > przekodować i zapisać w formacie dogodnym do oglądania (zachowując
    > oryginał oczywiście).

    Masz rację, ale przyjmuję że watkotwórca może chcieć poszerzyć poza TV
    obszary zastosowań. Przykładowo, u mnie chodzi Emby na jednordzeniowym
    atomie (nie sprawdzę teraz jakim, ale ma z 5 lat minimum) i tam trzymam
    praktycznie całą kolekcje z wymienionymi BD ale też obrazami DVD. Mogę
    sobie takie DVD obejrzeć (jako transkodowane) z dowolnego miejsca poza
    chałupą z jakością pozwalającą na w miarę satysfakcjunujące oglądanie i
    potrzebuję do tego wyłącznie standardowej przeglądarki www. Mogę
    posłuchac muzyki, która jest oryginalnie w bezstratnym flac a jest właśnie
    transkodowana do formatów strawnych dla wielu odbiorników.

    --
    Marcin