  • Data: 2019-06-11 18:24:24
    Temat: Re: Tempomat uniwersalny
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-11 o 12:34, Adam pisze:
    > Waeco Magic Speed MS 50

    A nie ma w Twoim aucie opcji aby założyć oryginalny?
    U mnie w Avensis założył serwis Magic Speed MS 400 zamiast po prostu
    wymienić kierownicę na taką z manetką. No ale nic dziwnego, jak
    pojechałem do serwisu Toyoty w Wałbrzychu i gość szedł w zaparte że się
    tak nie da ;)
    Ponieważ denerwowała mnie manetka z lewej (zasłaniała przyciski) kupiłem
    kierownicę oryginalną z tempomatem a Waeco zdemontowałem (została tylko
    pompka pod maską i wiązka do centralki, ale nie mam jakoś natchnienia do
    ściągania półki i wyciągania tego).

    --
    Irokez