  • Data: 2019-06-13 20:01:28
    Temat: Re: Tempomat uniwersalny
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-06-12 o 22:57, ToMasz pisze:

    > rzuciłem okiem na tempomat z conrada. nie bardzo rozumiem jak on ma
    > działać. Czy Twoje auto ma "gaz" rozwiązany jak fiat 126p? Pełna
    > mechanika bez elektroniki? Jeśli tak, to czy jakieś serwo nie mogło by
    > ciągnąć linki gazu?

    Witaj,
    tak działa właśnie wspomniane Waeco. Serwo ciągnie linką pedał gazu.
    U mnie też tak jest/było (muszę odczepić jeszcze ;) ) mimo że
    przepustnica w pełni elektroniczna.
    Serwo zasilane jest podciśnieniem dostępnym w aucie - przecina się wężyk
    i trójnikiem podłącza serwo (tu też poległem, bo jak rozepnę to nie mam
    czym złączyć ;).
    Nie wiem tylko skąd impulsy u mnie brała elektronika, ale działało
    bezproblemowo i idealnie.

    --
    Irokez