-
X-Received: by 10.31.153.84 with SMTP id b81mr64040vke.14.1502363883189; Thu, 10 Aug
2017 04:18:03 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.153.84 with SMTP id b81mr64040vke.14.1502363883189; Thu, 10 Aug
2017 04:18:03 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder
.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews
.com!nntp.giganews.com!u14no2265545ita.0!news-out.google.com!n39ni790qtf.1!nntp
.google.com!s6no2060155qtc.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups
.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Thu, 10 Aug 2017 04:18:02 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <598c35b8$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=213.241.18.50;
posting-account=tU_puwoAAAD54E_OGcLL662lY-aK4Mnj
NNTP-Posting-Host: 213.241.18.50
References: <6...@g...com>
<598c271c$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<598c3522$0$644$65785112@news.neostrada.pl>
<598c35b8$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <7...@g...com>
Subject: Re: Teoretyczna zagwostka o schnięciu papieru. Czy prędkość wiatru ma
znaczenie?
From: d...@g...com
Injection-Date: Thu, 10 Aug 2017 11:18:03 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 34
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:39301
[ ukryj nagłówki ]> Rozumiem, że ów "pozorny" wiatr to po prostu prędkość stojącego
> powietrza względem ruchomego papieru.
Tak, pozorny wiatr to prędkość stojącego powietrza względem ruchomego papieru. Jego
prędkość może się zmieniać ale teoretycznie zawsze papier mija tyle samo powietrza
(30m), tyle że raz krócej (szybciej) raz dłużej (wolniej).
> W zamknietej hali po pewnym czasie powietrze sie wilgocia nasyci.
Hala ma klimatyzację i nawilżacze powietrza utrzymujące stałe warunki niezależnie od
produkcji czy warunków zewnętrznych. Choć pewnie lokalnie występują spore różnice, to
jednak jeszcze chcę pominąć tą kwestię - komplikuje już nie łatwe rozmyślanie.
> Toteż właśnie dlatego pisałem, ze wymagałoby to potestowania.
Nie mam jak wykonać takich testów. Przy różnych prędkościach zmieniają się też inne
parametry np. ciśnienie pary (przy większej prędkości musi być podawana szybciej),
czas kontaktu z walcami chłodzącymi i wiele innych.
Mi zależy tylko na wpływie czynnika czasu kontaktu z chłodnym powietrzem i pozornym
wiatrem. Nie mogę wyizolować tylko tego parametru więc rozważam go teoretycznie.
Czas kontaktu z powietrzem hali jest oczywisty - im dłuższy tym więcej czasu na
odparowanie. Co jednak z pozornym wiatrem? Moim zdaniem nie ma znaczenia, bo papier
zawsze mija tyle samo powietrza ale nie jestem pewien tej tezy.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.17 13:55 WM
- 10.08.17 16:41 Konrad Anikiel
- 10.08.17 21:43 Marek
- 11.08.17 08:48 d...@g...com
- 11.08.17 10:18 Robert Wańkowski
- 11.08.17 12:02 WM
- 27.08.17 07:18 A S
- 28.08.17 01:16 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Metrologia
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Vitruvian Man - parts 1-6
- Komin do wiaty
- Ryby i kawitacja
- Ekspres do kawy i glony
- popcorn polymer
- Manualny wtrysk paliwa...
- Szafka
- Domowy koncentrator tlenu
- Od słoika po rakiety
- Rewolucja
- Synchronizacja zegarów miejskich w XIX wieku
- Zbieraczka do wkrętów lub gwoździ
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=