    Subject: Re: Ubezpiczenia telemetria Yanosik.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    Date: Fri, 13 Jan 2017 14:15:40 +0100

    On 13.01.2017 14:07, Shrek wrote:

    > Teoretycznie tak. Ale pisałeś, że nie maja czego przetwarzać - no więc
    > mają i przetwarzać mogą, bo to kliknąłeś akceptując regulamin (co prawda
    > to śliski temat jest, ale jednak kliknąłeś). Zgody są im potrzebne, żeby
    > te dane sprzedać dalej.

    Nie odczytałem tak Twojego pierwszego posta. Do głowy mi nie przyszło,
    że chodzi Ci o coś co i tak musisz podać, a właściwie o coś czego nie
    podajesz tylko sami sobie pobierają bo wyrażasz zgodę. Jeśli o to Ci
    chodzi to sorry za nieporozumienie. Ale tak można powiedzieć o wielu
    apkach, że się jakąś wyraża zgodę. Pewnie, mają to na co się zgodziłem
    podczas instalacji, ale zgód nie mają. A co sami z tym robią to nie wiem
    -- na razie nie zauważyłem niczego niepokojącego. Teraz sprawdziłem w
    ustawieniach aplikacji, że o ile prosi o dostęp do kamery, lokalizacji,
    mikrofonu, storage i telefonu to mam dozwolony dostęp tylko do
    lokalizacji i storage. Pewnie pozostałe wyłączyłem zaraz po instalacji.