eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleUbezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela › Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego właściciela
    From: Damork <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ubezpieczyciel straszy mnie wezwaniami do zapłaty za OC poprzedniego
    właściciela
    Date: Fri, 13 Nov 2009 23:38:49 +0100

    Na mównicę wtargnął "jarek pudelko", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
    ryknął:

    > Pan z BOK'u powiedzial mi rowniez, ze mam OBOWIAZEK wypowiedziec u nich
    > umowe OC sprzedanego pojazdu.

    Oj coś ten pan chyba pieprzy jak potłuczony.
    Przy sprzedaży skutera nie raczyłem poinformować o tym radosnym fakcie
    ubezpieczyciela, nie wiem co robił nabywca, ale PiZedjU zażyczyło sobie
    żebym im dalej płacił. Grzecznie zaproponowałem żeby się ganiali, do tego
    żeby to zrobili wystarczyło przedstawić im umowę którą sobie odnotowali i
    tyle. O żadnym wypowiadaniu przeze mnie mowy nie było.

    Piotr Mockałło
    http://www.osiatkowania.pl