  • Data: 2019-04-14 18:39:42
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Apr 2019 15:44:37 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    html?productIds=30769,29751

    > A xfce/lxde przerabiałeś? Jeśli nie, to spróbój bo różnica (do mate)
    > jest spora nawet na lepszych maszynach.

    Taak, kiedyś miałem takie zboczenie że na każdym linuksie jaki miałem
    musiałem od razu wypróbować wszystkie dostępne managery. Czasem z
    miejsca się to wszystko wykrzaczało :) Od paru lat mi przeszło. Praktyka
    wykazuje że Mate jest rozwiązaniem optymalnym, dobrym kompromisem między
    konfigurowalnością a lekkością przy dobrej czytelności i dobrej
    stabilności. No i przyzwyczaiłem się :)
    --
    Jacek
    I hate haters.