  • Data: 2019-04-14 19:32:00
    Temat: Re: Upgrade procesora w laptopie
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.04.2019 o 19:08, Adam pisze:

    > Ale który i5?
    > Może być i5-750, może być i5 470UM, może być i5-3xxx, 4xxx itd aż do
    > i5-9xxx. A każda generacja to czasami znaczące różnice względem
    > poprzedniej. Natomiast w ramach jednej generacji masz jeszcze sporo rodzin.
    >
    > Przykładowo, dobrze zestrojony laptop z Core 2 Duo T9550 bije na głowę
    > sporo współczesnych marketowych i3 i i5.

    passmark:

    Intel Core2 Duo T9550 @ 2.66GHz - 1805
    Intel Core i3-370M @ 2.40GHz - 2014
    Intel Core i5-430M @ 2.27GHz, którego posiadam w laptopie - 2097

    Tak więc zgadzam sie z Tobą, mniej więcej, ale ten "mój laptop", to
    sprzęt dla 7 letniego dziecka do oglądania YT. (za 300zł!!!) żeby nie
    być źle zrozumianym: nie twierdzę ze wolniejsze komputery nie nadaja sie
    do niczego. Ale jeśli się taki "staruszek" nadaje - to się nadaje. jeśli
    jest za wolny, to trudno. tak ma zostać, bo wszelkie "upgrady" niczego
    nie poprawią. my tu gadamy że stare sprzęty dają radę, ale nasze "stare
    sprzęty" są około 3 razy szybsze niż przedmiotowy pentiumek

    ToMasz