  • Data: 2017-10-25 21:55:10
    Temat: Re: Uszczelka na 200 stopni
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-24 o 13:49, Jacek pisze:
    > Chcę przerobić zawory produkcji Fach Cieszyn tak, aby mogły pracować
    > w temperaturze 200 stopni (max 250) na sprężonym powietrzu.
    > Oryginalne uszczelki są z gumy, która prawdopodobnie długo tej
    > temperatury nie wytrzyma. Częstotliwość pracy takiego zaworu, to
    > kilka cykli na minutę.
    > Powierzchnia uszczelniana jest z mosiądzu, a otwór, który zamykany
    > jest uszczelką ma ok 2,5 mm średnicy.
    > Jakiego materiału użyć, aby zastąpił gumę? Myślałem o teflonie,
    > ale wydaje mi się mało elastyczny.

    Ja kiedyś wycinałem takie uszczelki z płyt.
    Producent Gambit Lubawka.
    http://www.gambitgl.pl/pl/produkty/plyty-uszczelkars
    kie.html
    Większość z nich jest na ponad 250stopni
    Pewnie nie sprzedają detalicznie, ale jeśli to małe to można sobie w
    hurtowni czy w sklepie kupić jedną uszczekę i wyciąc z niej.