    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Fri, 2 Aug 2019 11:11:21 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Utylizacja napuchniętych Li-Ion
    From: s...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2019 12:03:04 UTC-5 użytkownik Jacek Radzikowski napisał:

    > Rozładuj do zera i wrzuć do kosza na baterie. Ew. jeśli masz trochę
    > wolnego czasu, podłącz do zasilacza i patrz jak płonie. Ogniwo RC z
    > 2200mAh na etykiecie zapaliło się po ok. godzinie ciągłego pakowania w
    > nie 3A (więcej zasilacz nie dał)

    Roznie z tymi akumulatorami jest.
    Niektorzy nawet pisza zeby nie rozladowywac takich bo tez moga stac sie niestabilne.
    No i w sumie nie wiem czy jak rozladowane do zera (no powiedzmy do 0.5V) i przebite
    czyms tez by sie palily. Pewnie tak bo to lit ale czy roznica wzgledem
    nienaladowanego bedzie znaczaca? Mysle ze nie bardzo.