  • Data: 2018-05-19 19:55:23
    Temat: Re: Weryfikacja rdzenia
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A coś przeszkadza nawinąć dwoma licami?

    Lice TIW są grube, więc gruby warkoczyk się z tego robi, wejdzie na
    rdzeń albo i nie, potrzeba eksperymentu. Ale raczej problemu nie będzie
    nie przy N=2, rdzeń 16 mały nie jest.

    > Zwykły drut to brak izolacji według wszystkich norm.

    I w porządku, do prób termicznych rdzenia nie potrzebuję izolacji.

    > MSS - o ten pytałeś.

    Ale z kontekstu nie byłem pewien, do którego się odnosisz, więc wolałem
    się upewnić.

    > Bardzo dobry. Jest przeciążalny w odróżnieniu od ferrytu.

    No to świetnie, zostanę przy flybacku na MSS fi16. Bardzo dziękuję
    za sprawdzenie obliczeń.

    Pozdrawiam, Piotr