  • Data: 2019-09-20 12:34:36
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 20.09.2019 11:17, Trybun wrote:
    > A co sądzisz o aplikacji Orange wifi calling?  Zainstalowałem i jak na
    > razie sprawuje się super! Żeby było śmieszniej - telefon chyba nie ma
    > fabrycznej funkcji VoWifi. Chyba nie ma bo nigdzie nie widzę opcji "łącz
    > przez wifi".
    >
    > Wracając do aplikacji wifi calling Orange - aplikacja uruchamia w
    > telefonie sieć VPN z swoimi ustawieniami.
    Słyszałem o aplikacji, ale osobiście z niej nie korzystałem. Takie
    uniwersalne podejście to moim zdaniem krok w dobrą stronę, bo jest (na
    ile to możliwe) niezależne od urządzenia.
    Z ciekawości - jaki ona ma wpływ na czas pracy na baterii? Odczuwalny?

    I dzięki za garść informacji dotyczących technicznych "kulisów".
    Zaciekawiło mnie to zastosowanie API VPN-a. Będę musiał jeszcze poczytać
    na jej temat.