  • Data: 2019-09-20 17:37:49
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.09.2019 o 12:34, mrvtktjv pisze:

    > Słyszałem o aplikacji, ale osobiście z niej nie korzystałem. Takie
    > uniwersalne podejście to moim zdaniem krok w dobrą stronę, bo jest (na
    > ile to możliwe) niezależne od urządzenia.
    > Z ciekawości - jaki ona ma wpływ na czas pracy na baterii? Odczuwalny?
    >
    > I dzięki za garść informacji dotyczących technicznych "kulisów".
    > Zaciekawiło mnie to zastosowanie API VPN-a. Będę musiał jeszcze
    > poczytać na jej temat.

     Właśnie dowiedziałem się że Orange wycofał ten program z Sklepu
    Google. U mnie, czyli  oficjalnego użytkownika jeszcze do lutego 2020
    powinien chodzić, jednak nie mogę uruchomić już teraz.

    Bateria prawie wcale nie używana, ale być może to nie za sprawą samej
    aplikacji, tylko że na czas jej włączenia w telefonie włączałem tryb
    samolotowy.