eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach. › Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Data: 2018-05-09 14:37:57
    Temat: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ZxBIC.75148$k...@f...ams1...
    On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Moze, ale na drodze jednak opona troche siada.
    >> Idealny walec na plaskiej powierzchni ma pole styku zero, wiec pod
    >> byle naciskiem sie kawalek rozplaszczy tak, ze cisnienia po obu
    >> stronach bieznika beda rowne - plus/minus sztywnosc gumy.

    >Ale ona zawsze trochę siada w bardzo szerokim zakresie ciśnień, no to
    >jak to może być wyznacznikiem relacji? Mówisz nominalnie tyle, więc
    >taki
    >nacisk. Dam 50% więcej (przyjmując, że wytrzyma), też siądzie
    >przeciez a
    >reguła już się nie będzie zgadzać.

    Alez bedzie. napompujesz 50% wiecej, to moze nawet nie zauwazysz, ale
    splaszczenie na styku sie zmniejszylo, i powierzchnia styku mniejsza.

    Opona w miare wiotka - cisnienia po obu stronach gumy musza sie
    zgadzac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: