  • Data: 2018-05-09 17:04:43
    Temat: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-09 o 16:10, J.F. pisze:

    > Nie o to chodzi. Koniec obcasa generuje jednak tych 30 atm, i asfalt
    > plynie.

    To zależy kto idzie, czy zwiewna modelka, czy kulomiotka?

    Kiedyś w prawie pustym tramwaju, który ostro zahamował, zakonnica
    leciała przez pół wagonu, bo straciła równowagę.
    Wpadła na mnie (stałem bokiem do niej) i boleśnie nadepnęła trepem na
    stopę.
    Nawet mnie nie przeprosiła.
    Może powinienem się odsunąć, bo zakonnica wolała upaść na podłogę, niż
    zostać podtrzymana przez faceta?

    > A klocek bieznika opony generuje 2.4atm, bo ja tak pompuje.
    >
    > I juz plynie wolniej.

    Na betonie inaczej, a na błotnistej, lub piaszczystej drodze jeszcze
    inaczej.

    WM