eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaWielkość kół w wielkich wywrotkach. › Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
    <z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
    <AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
    <5af2b894$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <xbzIC.51033$hf4.32721@fx19.ams1>
    <5af2cd36$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <beAIC.47743$jK6.4018@fx13.ams1>
    <5af2d5ce$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZxBIC.75148$kJ2.72306@fx22.ams1>
    In-Reply-To: <ZxBIC.75148$kJ2.72306@fx22.ams1>
    Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
    Date: Wed, 9 May 2018 14:37:57 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 23
    Message-ID: <5af2eba7$0$31368$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.57.176
    X-Trace: 1525869479 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31368 83.26.57.176:61003
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40878
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:ZxBIC.75148$k...@f...ams1...
    On 2018-05-09, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >> Moze, ale na drodze jednak opona troche siada.
    >> Idealny walec na plaskiej powierzchni ma pole styku zero, wiec pod
    >> byle naciskiem sie kawalek rozplaszczy tak, ze cisnienia po obu
    >> stronach bieznika beda rowne - plus/minus sztywnosc gumy.

    >Ale ona zawsze trochę siada w bardzo szerokim zakresie ciśnień, no to
    >jak to może być wyznacznikiem relacji? Mówisz nominalnie tyle, więc
    >taki
    >nacisk. Dam 50% więcej (przyjmując, że wytrzyma), też siądzie
    >przeciez a
    >reguła już się nie będzie zgadzać.

    Alez bedzie. napompujesz 50% wiecej, to moze nawet nie zauwazysz, ale
    splaszczenie na styku sie zmniejszylo, i powierzchnia styku mniejsza.

    Opona w miare wiotka - cisnienia po obu stronach gumy musza sie
    zgadzac.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: