  • Data: 2018-02-02 10:48:07
    Temat: Re: Wiertarka do pcb - mikro recenzja
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Cześć.
    [...]
    > Krok do przodu z ręcznego wiercenia. Jestem zadowolony, trafia w otwory
    > wystarczająco dobrze do zabawy amatorskiej. Kiepska sztywnośc, wiertło
    > zeslizguje się z płytki, ale nie na tyle aby był to problem. Futerko
    > drga i razem z nim wiertło, niepojęte. Światełko jest smiesznym bajerem,
    > tak kiepsko świecacych diod jeszcze nie widzialem. Nietypowa wtyczka
    > zasilająca (jack). Brak zasilacza w zestawie. Ocena końcowa: dostateczny
    > z minusem. Dla amatora sie nada.

    Jak mocowane jest "futerko"? Może dałoby się podpasować zacisk? Fajne
    robi Proxxon:

    http://allegro.pl/proxxon-28940-zaciski-do-narzedzi-
    z-serii-micromot-i6864463455.html

    ale to chyba przesada...
    A tak w ogóle, Proxxon robi trochę sympatycznych rzeczy ;-)

    Pozdrawiam,
    Paweł

    PS i OT: W Lidlu są właśnie podróby szlifierki talerzowej TG125
    Proxxona, całkiem sympatycznie zrobione. I za 1/4 ceny oryginału.

    P.P.