  • Data: 2018-02-03 23:57:45
    Temat: Re: Wiertarka do pcb - mikro recenzja
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/3/2018 2:39 PM, Paweł Pawłowicz wrote:
    > prądem", raczej delikatne "mruczenie" po spadku obrotów. Nie ma
    > przyspieszenia po spadku.

    Jest. Widac to nawet na filmie gołym okiem. Nie mam ochoty udowadniać
    oczywistości więc przepraszam że nie wykonam pomiarów. Podobnie wzrost
    obrotów po 1sek od dociśniecia przemiotu. Praca z tym i innymi
    narzedziami przypomina mi scenę z technikum gdzie uczeń stał przy
    regulatorze i kręcił potencjometrem aby obroty frezarki utrzymać "na oko
    takie jak powinny być". Mam nieodparte wrazenie że w środku tej maszynki
    siedzi krasnoludek z takim potencjometrem.

    > Przypuszczam, że wystarczy przyzwoity silnik.

    Nie. Po kopnięciu prądem narzedzie wraca do ustawionych obrotów przy tym
    samym obciążeniu ktore wczesniej powodowało spadek. Winny jest idiota
    ktory projektował regulator który nie jest regulatorem tylko cyfrową
    pomyłką. Takie czasy.