  • Data: 2018-01-08 21:53:30
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: "Rob" <R...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:5a53d3fb$0$5156$65785112@news.neostrada.pl...

    > A kiedy już dostrzeżesz że to prowizoryczny system pisany przez prowizorycznych
    programistów
    > zalewający cię reklamami któremu nie powierzyłbyś swojego konta bankowego... ? :-)
    > I dojdziesz do wniosku że bez tych kilku aplikacji potrzebnych raz na miesiąc
    możesz żyć a
    > serfowanie w necie na 5" to masochizm to zatęsknisz za w8.1

    Mam Windows 8.1 na Lumii 535 DS, ale smartfon (sprzęt) do kitu.
    Był z serii z wadą dotyku. Wtedy wydawało mi się, że w moim przypadku
    nie jest to zbyt uciążliwe. Ponadto wtedy opinie w necie o skutkach
    naprawy innych takich egzemplarzy nie były obiecujące.

    Teraz jest coraz gorzej. Żeby coś wywołać muszę paznokciem pukać
    w kafelek lub napis wiele razy. Z przewijaniem też nie jest dobrze.
    Mam tego dosyć.

    Pozdrawiam
    Rob