  • Data: 2019-03-14 01:18:18
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: 4...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Z tragiczna dokladnoscia takie wycinaki sa robione. Oczywiscie wycinaja. W blasze
    nierdzewnej o grubosci milimetr, poltora milimetra powinien wyciac. Ze wzgledu na
    marnosc wykonania im blacha bedzie ciensza tym gorszy bedzie otwor. Mam troche
    doswiadczenia z wykrojnikami. Pracowalem kiedys w kontroli jakosci i jakis czas
    odbieralem, znaczy sie dopuszczalem do uzycia, wykrojniki robione w narzedziowni.
    Wiem jak wyglada nowy, po milionie ciec, po ostrzeniu jak sie zuzyl. Napisz w czym
    chcesz dziury zrobnic. Jak w zlewozmywaku zeby kran przymocowac do odradzam. Bardzo
    bedziesz mial pogieta blache i niczym nie wyprostujesz.