  • Data: 2019-03-15 11:42:27
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Na wiertarce kolumnowej może solidnie docisnąć i wiór jest gruby.

    Choinka jest wykonana do wiercenia ścianki maksymalnie do 5mm grubości.
    Przy większej grubości może równolegle zacząć skrawać ostrze następnego
    stopnia, co zwiększy obciążenie narzędzia.
    Ręcznej wiertarki można wtedy nie utrzymać, co grozi wyrwaniem.

    > Aż sobie imadło przewiercił. :-)

    Chciał pokazać jakie odporne jest to narzędzie.
    Celowo przesadził z warunkami testu, co przyznaje w komentarzu.

    WM