  • Data: 2019-03-15 11:45:20
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.03.2019 o 20:41, Lisciasty pisze:
    > Takie może głupie pytanie. Jest sobie wycinak np. o średnicy
    > 22,5mm do czynienia otworów w zwykłej blasze stalowej
    > (grubość 2-3 mm). Taki prosty, śrubowy, za 200 zeta.
    > Chciałbym tym wyciąć ze 2-3 otwory w nierdzewce,
    > czy to ma się szansę udać, czy niekoniecznie?
    > Po tej operacji rzeczony wycinak może się nawet nadawać do utylizacji,
    > nie jest to istotne.
    >
    > L.

    Jeżeli jeszcze nie spróbowałeś, to spróbuj. Najwyszej wycinak zniszczysz.
    Ja preferuję do nierdzewki takie coś:
    https://allegro.pl/kategoria/akcesoria-i-osprzet-otw
    ornice-147674?string=Zestaw%20otwornic%20MAKITA%20HS
    S&order=m&bmatch=baseline-var-n-dict-sort-sqm-hou-1-
    2-0313
    Plus olej Terebor.
    Jacek