  • Data: 2019-05-01 17:41:57
    Temat: Re: Wycinak do zwykłej stali a nierdzewka
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 maja 2019 03:17:04 UTC+9 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Pewnie tak... Ale samo dojście do tego miejsca żeby zrobić dziurę
    > zajęło 3 dni użerania się z gryzipiórkami, toteż cena narzędzia nie była
    > specjalnie istotna. A jakbym kupił tanie i nie dałoby się tego zrobić
    > to by była afera. Dziur było w sumie 4, wiertło wygląda na zdolne do dalszej
    > pracy :>

    Przypomniała mi się wypowiedź szefa Rolls-Royca, kiedy firma podjęła decyzję o
    wycofaniu się z rynku motoryzacyjnego: kilogram samochodu kosztuje tyle co kilogram
    hamburgera, a kilogram turbiny- tyle co kilogram srebra. A to z grubsza zrobione z
    tego samego materiału. Po co mamy robić samochody, skoro potrafimy robić turbiny?