    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Wyczynowe ferryty
    Date: Thu, 8 Nov 2018 14:14:06 +0100

    Hello Piotr,

    Thursday, November 8, 2018, 12:00:28 PM, you wrote:

    > I u nich to jest problem ogólny. Już kilkukrotnie próbowałem u nich
    > coś kupić z zaznaczeniem, że chodzi o niewielkie ilości, więc cena
    > nie musi być fajna, ale i tak proponowali ilości wspomniane przez
    > Ciebie w innym mailu. Feryster ma dobre ceny, ale wybór materiałów
    > mały i typowy, co nie dziwi, biorąc pod uwagę profil działania.

    Ale czego oczekujesz? Że będziemy ściągać na magazyn tysiące rodzajów
    drogich rdzeni w tysiącach sztuk, żeby Piotr Wyderski mógł kupić 5
    sztuk, których akurat poszukuje?
    Skoro nawet producent nie ma ich w magazynie a nawet jak ma, to z
    trudem udaje się wydębić _NAM_ próbki, to skąd mamy mieć nietypowe
    rdzenie?

    Cała produkcja elektroniki na świecie idzie w stronę masówki. Jedynie
    jeszcze Chińczycy się bawią w detal. Reszta świata mówi - bierz
    kontener albo spierdalaj. I nie ma żadnej dyskusji.

    > 3C92 "można" kupić w DigiKeyu. W maju 2019, ale przynajmniej planują mieć...

    Czyli niedawno zamówili pod kogoś, kto chciał dużo.

    > Ja nie chcę proszkowego toroida, całą koncepcję mechaniczną
    > mi to rozwala... :-/

    Ale co chcesz zrobić? Są proszkowe kształtki też.

    --
    Best regards,
    RoMan