eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-) › Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
  • Data: 2017-09-13 08:42:23
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Sep 2017 06:38:54 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tu się zgadzam. Sam bym czasem piwo do obiadu wypił jak biały człowiek.

    > A tu się nie zgadzam. Sam piszesz, że ci co się nie boją idą od razu w
    > ponad pół promila.

    18 tys takich bylo. Tzn 18 tys zlapano, a ile bylo ?

    I oni beda teraz mieli dwa razy wiecej.

    > Policja być moze i odróżnia, ale nie piszą o tym wprost, tylko
    > paragrafami. I jest to oczywiste nadużycie.

    Albo im tak najlatwiej, bo taki rejestr maja - skazanych czy spraw
    wytoczonych.
    A w tym rejestrze kto wie czy nie pijani operatory koparek oraz pijani
    zeglarze.

    > Nagłówek:
    >
    > "VIII. ALKOHOl
    > W 2016 roku użytkownicy dróg (kierujący, piesi, pasażerowie) będący pod
    > działaniem alkoholu
    > uczestniczyli w 2 967 wypadkach drogowych (8,8% ogółu wypadków),"
    >
    > I od razu manipulacja _uczestnicy_ruchu_ (w tym pasażerowie)
    > _uczestniczący_ (a nie powodujący) w wypadkach. Jednym słowem jakby w
    > rozdziale "kradzieże" pisać na wstępie o "zmieszanych w kradzież" jak w
    > dowcipie ukradł czy jemu ukradli - zamieszany.

    Ale pijany pasazer na motocyklu to juz wydaje mi sie pewnym problemem.

    Pijani mlodziency w aucie trzezwego mlodego kierowcy tez

    > No ja się boję - dlatego nie mogę jak biały człowiek wypić do sobotniego
    > obiadu w knajpie piwa.

    No ale jak kontroli nie bedzie, to sie przestaniesz bac :-)
    I sobie raz na tydzien to piwko wypijesz i pojedziesz ... wypadkow od
    tego nie przybedzie.

    Ale kiedys sie umowisz na grila czy w knajpie i pojedziesz po dwoch
    piwach. Co tez jeszcze nie jest jakies szczegolnie niebezpieczne.
    Wiec czasem pojedziesz po trzech :-)

    > Ogólnie - "pijani kierowcy" (kierowcy rowerów oraz ci ponziej 0,5
    > również) 115 635, w tym pijanych kierowców - 59 861 - czyli połowa.
    > Reasumując co drugi "ujawniowny pijany kierowca" wcale pijanym kierowcą
    > nie jest i nie jest to wcale wiedza tajemna. W polowaniu na pijanych
    > kierowców od dawna nie chodzi o bezpieczeństwo i przypomina raczej
    > polowanie na czarownice.

    Mnie chodzi tylko o to, ze wsrod kierowcow samochodow wiekszosz
    zlapanych miala jednak ponad pol promila, a nie "za Odra byliby
    trzezwi".

    J.