  • Data: 2018-09-13 09:10:26
    Temat: Re: Wykrywacz metalu
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.09.2018 07:02, Grzegorz Kurczyk wrote:

    > Można, ale jest dokładnie odwrotnie. Nie opłaca się robić samemu.
    > W jakimś popularnym hipermarkecie widziałem proste wykrywacze za około
    > 100zł.

    Parę lat temu zacząłem budowę wykrywacza wedle popularnego projektu z
    Internetu, stworzonego bodajże przez pewnego Rosjanina. Część cyfrowa na
    Atmedze8, z wyświetlaczem hd44780 w interfejsie użytkownika.
    Elektronika ruszyła od razu. Jednak nijak nie udało mi się czegokolwiek
    wykryć na etapie testów z prowizoryczną cewką, która została wykonana
    zgodnie z opisem. W końcu projekt trafił do pudełka na dnie szafy i
    czeka tam na lepsze czasy. Więc trzeba się jednak liczyć z tym, że
    raczej nie jest to prosty projekt na kilka wieczorów. ;)