  • Data: 2019-01-03 09:55:43
    Temat: Re: Wymiana monitora - warto?
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02-01-2019 o 20:51, Piotr Rezmer pisze:

    > Są tutaj w dobrej cenie:
    > https://www.morele.net/monitor-eizo-ev2450-bk-666566
    /?gclid=Cj0KCQiA37HhBRC8ARIsAPWoO0yz3xTsuwYL-1e99gR-
    19Qq4TAN3Eo3I2DRm0-6Kyvl2KFQ_fzHdZUaApv3EALw_wcB&gcl
    src=aw.ds

    > 1300 zł za sztukę. Tyle że rozdzielczość 16:9.
    > Z 16:10 znalazłem EIZO:
    > EV2416W (matryca TN)
    > EV2430 (IPS)
    > EV2455 (IPS)

    EV2455, teraz nie pamiętam już wszystkich szczegółów, ale podstawowe
    wymagania miałem podobne jak Ty (programowanie):
    - 16:10
    - nie wypala oczu (lata lecą, a ślepienie 9h dziennie w wypalające oczy
    migotadełko kiedyś się odbije, tak samo jak siedzenie na krzesełku za
    100 zł)
    - da się zestawić z czasem dwa monitory

    Szukałem dość długo, i z sita został EV2455. Praktycznie nie nadaje się
    on tylko dla profesjonalnego grafika.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor