    Subject: Re: Wyprzeda? Skody
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: FEniks <x...@p...fm>
    Date: Wed, 28 Nov 2018 15:47:36 +0100

    W dniu 27.11.2018 o 19:54, Misiek pisze:
    > Witam,
    >
    > Może trochę głupie pytanie, ale pytam fachowców. Jaki model Skody z
    > tegorocznej wyprzedaży można by polecić?
    > Odbiorcą jest kobieta, w górnej strefie wieku średniego, auto raczej
    > do jazdy miejskiej, czasami poza miejskiej, żeby nie było zbyt słabe,
    > bo pasażerowie trochę ważą. Auto najlepiej gdyby wystarczyło
    > dozgonnie:)
    > Skłania się do Fabii, trochę mniej do Rapida (względy finansowe).
    > Proszę o jakieś logiczne propozycje. Ewentualnie co zamiast Skody?

    Gdybym miała kupować samochód w tym segmencie, to tylko Kię Vengę. Może
    jest niepozorna, ale miałam okazję przez kilka miesięcy pojeździć
    kilkuletnią Vengą i po prostu się zakochałam. Trudno było ją zastąpić.
    Przede wszystkim zapewnia świetną widoczność, jak w helikopterze ;).
    Poza tym przy tym ciężarze samochodu silnik 1,6 przyspiesza jak żyleta.
    Z pozoru niewielka a jest wygodna, siedzi się wysoko, więc dla starszej
    osoby to na pewno duża zaleta. No i chyba trwalsza niż skoda. Fabią
    jeździłam swego czasu, nie była może zła, ale mułowata, a po pięciu
    latach zaczęła się sypać, tzn. co chwilę coś się psuło. Venga po 7
    latach jak nówka, w dodatku Kia daje 7-letnią gwarancję. Nie wiem jak to
    wygląda cenowo, czy jest dużo droższa, ale moim zdaniem warto dopłacić.

    Ewa