  • Data: 2019-03-21 19:50:33
    Temat: Re: Z ciekawości-jak wyjdzie
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-20 o 12:19, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup

    > Przez szybe ?

    Nie. Okno otworzyłam.
    Tak to słońce świeciło, że nie mogłam się powstrzymać od zrobienia
    zdjęcia.Przypomniao mi się, że ktos napisał, że zdjęcia pod słońce robi
    sie z włączona lampą błyskową. Ustawiłam na "słonecznie", włączyłam
    lampę błyskową i popstrykałam. Myślałam, że nic a nic nie wyjdzie na
    tych zdjęciach. Powinnam dla porównania zrobić jeszcze z wyłączoną
    lampą. To słońce w rzeczywistości też było duże i odblask był
    niesamowity. Fotka wyszła jak wyszła i na żadne efekty nie miałam wpływu.

    > Animko, podziwiam twoja wiare w lampe blyskowa na taka odleglosc :-)
    > I to pewnie jeszcze dioda LED w twoim telefonie.

    Ja tam nie wiem i tak szczerze napiszę, że mam to w ciężkim poważaniu.

    > Tak na przyszlosc - one doswietlaja na metr, moze dwa. W nocy to hoho -
    > moze i na 5m - na zasadzie "cos widac".

    W nocy to mi ten telefon zdjęcia normalnego nie zrobi.
    Jak bym się specjalnie nastawiła na robienie zdjęć w nocy to musiałabym
    wyciągnąć aparat foto, zmienić baterię na naładowaną i od nowa wszystko
    poustawiać w opcjach, ale jakoś mi się nie chce.

    > Profesjonalne lampy reporterskie - na kilkadziesiat m.
    > Niestety - swialto z punktowego zrodla szybko slabnie z odlegloscia.

    Ja tam sie nie znam. Nie chodziłam na kursy fotografii.

    > Ale ... Marku - widac ten budynek ? widac, i to od zacienionej strony.
    > Nie taka zla ta matryca, a przeciez jeszcze po drodze mogla stracic
    > konwersja do JPEG, z JPEG i ekran w komputerze :-)

    Budynków nie widać przez tą lampę błyskową, ale może to i dobrze, bo
    byłam nastawiona na efekty słoneczne :-)