  • Data: 2019-09-09 11:10:43
    Temat: Re: Za co dostala mandat?
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.09.2019 o 10:55, ToMasz pisze:

    > 1. to była kolizja.
    > 2. mamy 4 odpowiedzi, żadna nie na temat. Nikt nie podjął się
    > odpowiedzi na pytanie które powtórzę: podczas cofania pod
    > supermarketem walnąłem zderzakiem w drzwi kolesiowi. Astra 1999r.
    > koleś zgodzi się na 5 stów - jesteśmy kwita. po 3 miesiącach
    > przyjeżdżają niebiescy i pytają: Czy spowodował Pan kolizję z astrą na
    > parkingu pod tesco w dniu takim a takim? Co mam odpowiedzieć? kłamać
    > czy narazić się na mandat? PRzez jaki okres czasu mam się bać?
    >
    > ToMasz

    Nie, to nie taka sama sytuacja, Twój wypadek nie wydarzył się na drodze
    publicznej,. sprawa między zainteresowanymi załatwiona polubownie - nie
    ma podstaw do interwencji policyjnej. Pod dziwnymi kątami rozpatrujesz
    tą sprawę - na wszelki wypadek najlepiej  powiedzieć że nie pamiętasz.
    Bo nasze sądy to już normalna loteria. Potrafią ukarać za kłusownictwo
    wędkarza który na wodzie na łódce miał w plecaku siatkę do łowienia ryb...