  • Data: 2019-09-09 17:08:21
    Temat: Re: Za co dostala mandat?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a676a2c0-3e26-4fcd-92ca-e375231634ed@go
    oglegroups.com...
    >Powiedzial bym ze ptak uderzyl w przednia szybe.

    Nieglupio.

    >Przednia szyba byla tam chyba potluczona to i sladow po ptaku moglo
    >by nie byc. Zwlaszcza ze nie musial uderzyc tak ze sie rozsmarowal.
    >Wcale nie musial uderzyc wystarczy ze przelecial bardzo blisko. Kazdy
    >w takiej sytuacji moze sie przestraszyc.

    A panowie "nie dopasowal pan predkosci do warunkow. PRzyjmuje pan
    mandat 300 zl czy mamy zglosic sprawe do sadu " :-)

    >Gazete skads wiatr przytargal i przylepila sie do szyby. Potem
    >odleciala.

    No, tez nieglupio. Tylko czy panowie uwierza ... bo to sie raczej nie
    zdarza.

    >Jak guma zlapana od uderzenia to ze powietrze zeszlo i sciagnelo albo
    >zarzucilo.
    >Szybkie zejscie powietrza miesci sie w definicji wypadku czyli
    >naglego zdarzenia ktorego nie mozna bylo przewidziec.

    No i zawsze sie mozna podeprzec prezydentem ... ale tu jak na zlosc
    wszystkie opony cale.
    Ptak lepszy :-)

    >Samochod byl roztluczony ze do kasacji sie nadawal.

    Niedobrze. Sugeruje, a moze nawet dowodzi, ze mandat za predkosc sie
    slusznie nalezy :-)

    >Powiadomic trzeba zarzadce drogi ale nie trzeba tego robic w 30
    >sekund po zdarzeniu.

    No nie trzeba. Tym niemniej dzielni policjanci przyjechali,
    zabezpieczyli sprawce i powiadomia :-P

    >W tym wypadku dziala zasada ze bez zbednej zwloki. Policja jesli sie
    >napatoczyla to dzielni policjanci powinni sporzadzic za kierowniczke
    >notatke dla zarzadcy drogi o zdarzeniu i ubezpieczycielu drugiej
    >strony.
    >Powinni udzielic pomocy przy wynajeciu lawety,

    albo nawet sprowadzic umowioną z komendą.

    >powiadomic odpowiednie sluzby zeby posprzataly na koszt
    >ubezpieczyciela.

    tez, choc akurat kto u nas placi, to nie jestem pewny ...

    No ale zaraz - skoro zarzadca drogi nie sprząta, i gazety po niej
    latają, to czyj ubezpieczyciel ma placic ? :-)

    J.