  • Data: 2017-08-23 01:31:01
    Temat: Re: Zagadka: w którym roku powstał pierwszy polski telefon...
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SnCu" <t...@e...ca> napisał w wiadomości
    news:oni98f$51e$1@node1.news.atman.pl...
    > No właśnie lepiej dzwonić mikrofonem, jak już jest wkładka W66. Bo żeby
    > nie było tak, że ktoś przyłoży słuchawkę do ucha, zacznie wybierać numer,
    > pomyli się, naciśnie widełki, w tym momencie centrala zadzwoni i

    A tu nie będzie ograniczenia siły głosu przez tłumik trzasków...

    > człowiek ogłuchnie. To już lepiej zadzwonić komuś w brodę niż do ucha.

    O to chodzi. Nadmierne upraszczanie może się zemścić, w momencie, gdy
    obsługuje telefon ktoś chory na coś, zwłaszcza neurologicznie, czy
    psychicznie, umysłowo, może to sie skończyć katastrofą, np. atakiem
    epilepsji nawet grand mal, albo, migreną, czy atakiem zespołu Hortona, dziś
    określanym jako KBG, ci ludzie woleli by pewnie borowanie bez znieczulenia,
    dlaczego - poczytajcie o KBG, http://klasterowy.pl/, z menu wyzwalacze i na
    dół, czwarte od spodu. Oraz pozycja niżej, skala bólu. To może się stać od
    jednego strzału w ucho! Poza tym, może po prostu, uszkodzić ucho! Nawet,
    jeśli to nikłe ryzyko, to i tak za dużo.
    Niestety, tak właśnie jest urządzony aparaty C161c oferowany przez Sferię,
    swoją drogą, bardzo wygodne urządzenie. I kilka razy mi strzelił prosto w
    ucho melodią dzwonka, którą wgrałem sam, bo mi fabryczne nie podchodziły.
    Albowiem głośnomówienie leci przez ten sam przetwornik, co mówienie
    normalne. W jego następniku C162, już jest to rozdzielone - głośne, oraz
    dzwonek, "wylatają" z tyłu, więc nawet, jak ktoś zadzwoni, to nie ma strzału
    w ucho.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.