  • Data: 2018-01-30 13:32:32
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-30 o 00:22, HF5BS pisze:

    > Użytkownik "Marek" <f...@f...com> napisał w wiadomości
    >
    > 1. Ilość łączy do dyspozycji, umożliwiających realizację zamówionej usługi,

    W jednostce wojskowej miałem dwa stojaki Srowgera, 200 numerów, a tylko
    dwie linie wyjściowe.

    > 2. Priorytety łączenia rozmów,

    Pułkownik był łączony natychmiast, jak się tylko łącze zwolniło.
    Albo "sztywnym" przez inną jednostkę, a tamta łączyła na miasto.

    > 3. Chęci Pani Telefonistki, aby się pospieszyć w pracy... (coś jak
    > powiedzenie o szefie - szanuj szefa swego, możesz mieć gorszego).

    Nasze chęci były wprost proporcjonalne do "dobroci" osobnika, którego
    się łączyło ;)

    > 4. Możliwości techniczne...

    Niecnie wykorzystywane, tak za dwa razy w miesiącu ;)

    > itd.
    > Zresztą, nie zawsze tak było - niekiedy połączenie dostawało się niemal
    > od reki, nawet poniżej minuty od złożenia zamówienia.

    Pamiętam, jak miejską centralę ze starej na nową przepięli i dzwoniłem
    gdzieś (chyba do Warszawy), to po wybraniu ostatniego numeru od razu
    miałem sygnał wołania. Wtedy było to niesamowite przeżycie :)

    A jeszcze ok. 1985 zamawiając rozmowę z poczty (bodajże w Sandomierzu)
    czekało się kilkadziesiąt minut.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam