  • Data: 2018-02-01 02:14:07
    Temat: Re: Zamawianie rozmow
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:almarsoft.8053337323938129427@news.neostrada.pl

    > Ale nie pytam ob lata 50 tylko tak końcówkę 70, wtedy pamiętam jeszcze się
    > zamawialo ale już chyba w tym czasie nie było tak, że na jednym drucie
    > mogło byc tylko jedno połączenie....

    Metod zwielokrotniania przeplywności... znaczy się "ile tam panie wejdzie?",
    jest trochę. Można zwielokrotnić czasowo, można zwielokrotnić
    częstotliwościowo, można zwielokrotnić cyfrowo, można zwielokrotnić przez
    utworzenie torów pochodnych (zasada - ilość jednoczesnych rozmów równa jest
    ilości przewodów na wiązce łączy, minus jeden. Znaczy się, po 5 przewodach
    da się puścić 4 rozmowy w paśmie naturalnym. Przy czym - nie należy mylić
    zwielokrotnienia czasowego z cyfrowym, choć traktując je jako zbiory, mamy
    niezerowy element wspólny; można zwielokrotnić czasowo bez cienia
    jakiegokolwiek ucyfrowienia. Można też próbować łączyć metody
    zwielokrotnienia i uzyskać iloczyn zwielokrotnień z tych połączeń (nie
    rozkminiałem szerzej, ale bez kombinowania jak qń pod górę, coś na pewno da
    się zrobić).
    Tworzenie torów pochodnych, to bardzo już wiekowe rozwiązanie, można
    zastosować, gdzie inne metody odpadają. Rozwiązanie wrażliwe na szkodliwe
    asymetrie linii.
    Resztę kiedy indziej, padnięty jestem...

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...