    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zamawianie rozmow
    <p50jgo$p6$1@node2.news.atman.pl> <m...@p...waw.pl>
    <%K7dC.613727$Uo7.297107@fx12.ams1> <m...@p...waw.pl>
    <6jOdC.83817$YT.7676@fx01.ams1>
    <5a787674$0$667$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 06 Feb 2018 00:40:26 GMT

    On 2018-02-05, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > raczej nie tak bardzo, bo chyba ciekawi admini to w miare na biezaco
    > kontroluja.

    Na zdrowy rozum gdzies powinien być jakieś "master" (a najpewniej kilka
    rozsianych), który dba w inny sposób aby jego czas był poprawny. Nigdy
    nie interesowałem się tym na tyle aby powazniej poguglać, ale jakbym cos
    takiego miał sam implementować to starałbym się wprowadzić jakiś
    mechanizm co ograniczy błędy wynikające np. z czasu pobrania. Zmierzam
    do tego, że jednak da się tylko w jedną stronę okreslić opóźnienia (bez
    echa).

    --
    Marcin