    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zamiennik dla karty GT 240
    Date: Sat, 02 Feb 2019 09:05:26 GMT

    On 2019-02-02, Trybun <c...@j...ru> wrote:

    > Tylko proste rzeczy. Przepinka zasilania na USB raczej mnie przerośnie.

    Asbtrahując od reszty bo nie wiem jak wygląda ten oryg. wentylator na
    karcie, to podpinka 8cm elektrycznie zdecydowanie nikogo nie przerośnie.
    Po prostu poszykasz takiego z przejściówką

    Np. https://www.bhphotovideo.com/images/images2500x2500/
    antec_small_fan_80mm_cooling_1101650.jpg

    A byłbyś w stanie odszukac zdjęcie tej konkretncej karty i dac tu linka?

    --
    Marcin