  • Data: 2018-01-15 17:44:32
    Temat: Re: Zasilacz z 3 pinowa wtyczką.
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-15 o 15:53, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    > Delle, przynajmniej te nowsze, wyswietlaja stosowne ostrzezenie, jak
    > zasilacz jest za slaby.
    Ten był starszy polisingowy i nic nie wyświetlał.

    > A myslisz, ze inna firma lepiej by dzialala ?
    Noo, te które mają normalne zasilacze na pewno.

    > W sumie ... powinna, tylko potem to zdziwienie, czemu bateria sie nie
    > laduje, czemu komputer dziwnie wolno chodzi ... bo na baterii sie wlacza
    > tryb oszczednosci :)
    Ale zasilacz dawał pełną moc i bateria się ładowała, ten trzeci pin to
    tylko identyfikacja
    zasilacza która nie niesie żadnej informacji o jego wydajności.
    Takie zabezpieczenie żebyś nie podłączył innego, lenovo podobno ma
    podobne i oczywiście zamiennie nie działają :(

    > Albo ... czemu zasilacz smierdzi :-)
    Nic nie śmierdziało, padła kostka 1-wire robiona specjalnie dla dell-a.

    --
    Pozdr
    Janusz