  • Data: 2020-01-23 20:06:21
    Temat: Re: Zasilacze do kamer CCTV
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To jest 48W - za mała wysokość dla rozsądnego rozwiązania. W efekcie w
    > obudowie jest gorąco a elektrolity nie znoszą gorąca.

    OK, a jeżeli taki 4A zasilacz przemysłowy zostanie obciążony w ~40-50% ?
    Przypominam, zależy mi na niezawodności. A może podasz konkretne modele
    niezawodnych zasilaczy 12 V ?

    Ogólnie rozchodzi o zasilanie domowego IT ( modem, ruter, AP ), tak aby
    cały ten sprzęt napędzany wtyczkowymi zasilaczami 12 V w trybie 24/7/365
    nie poszedł z dymem i przy okazji nie spalił mieszkania. Pewnie
    przesadzam, ale chciałbym temat rozwiązać, choćby przez wsadzenie
    sprzętu IT do metalowej obudowy o wysokim IP. Koszt takiej "budy" to
    poniżej stówy, choć trochę obawiam się o brak wentylacji i ew.
    przegrzewanie sprzętu.

    BTW: na tej grupie ktoś już wpadł na pomysł eksmisji w/w sprzętu do WC.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem