  • 21. Data: 2012-12-19 23:00:37
    Temat: Re: Zestaw typowo biurowy
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-12-19 22:08, PK pisze:

    > Bo są gówniane.

    Mocny argument.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 22. Data: 2012-12-20 00:45:06
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-19, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Tak, wiem. Ale w takim razie po co kupować netbooka skoro trzeba do
    > niego jeszcze dokupić monitor i klawiaturę aby dało się normalnie
    > pracować? :-D

    Po to, że można go zabrać do domu. Albo na spotkanie. Albo do WC.
    Trochę dopłacasz za mobilność (względem podobnej klasy nettopa),
    a potem dopłacaszjeszcze trochę za interfejs przypominający
    komputer stacjonarny. W efekcie masz zalety obu rozwiązań, ale unikasz
    większości wad.

    pozdrawiam,
    PK

  • 23. Data: 2012-12-20 05:40:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-12-20 00:45, PK wrote:

    > Po to, że można go zabrać do domu. Albo na spotkanie. Albo do WC.
    Ale przeczytałeś chociaż temat wątku? Mobilność dla pracownika
    zajmującego się w firmie buchalterią? WTF? :-D

> [...]
    > a potem dopłacaszjeszcze trochę za interfejs przypominający
    > komputer stacjonarny. W efekcie masz zalety obu rozwiązań, ale unikasz
    Wiesz, desktopa z monitorem i małym UPS-em możesz wrzucić do plecaka i
    też będziesz miał sprzęt mobilny. :-D

  • 24. Data: 2012-12-20 10:53:00
    Od: Kazimierz <g...@r...mm.pl>

    Witam.

    W dniu 2012-12-18 23:12, Kamikazee pisze:
    > Polećcie jakiś zestawy (płyta główna, dysk twardy, nagrywarka DVD,
    > procesor, karta graficzna, zasilacz) do zastosowania typowo biurowych
    > wklepywanie danych, programy księgowo-rozliczeniowe (WF-GANG, Płatnik) w
    > kwocie do 1000 zł. Zależy mi na sprawdzonych komponentach.

    Ja kiedyś też szukałem takiego zestawu, głównie do zastosowań biurowych
    i Internetu, więc stwierdziłem, że nie ma co szaleć z parametrami i
    ceną. Pochodziłem po sklepach komputerowych i w jednym z nich
    zdecydowałem się na zakup składaka, który był drugim najtańszym w
    ofercie - wtedy to było około 1000 zł. Po zakończeniu gwarancji raz w
    roku otwieram go i dokładnie czyszczę, to samo z zasilaczem. Komputer
    pracuje średnio po 6-7 godzin dziennie. Dzisiaj ma prawie 8 lat.
    Dołożyłem w nim RAM, wymieniłem nagrywarkę CD na DVD i rok temu
    wymieniłem zasilacz, bo miał problemy z zasileniem zewnętrznego dysku
    przez USB.

    Tak więc Twój problem uważam trochę za sztuczny, że się zastanawiasz nad
    konfiguracją i konkretnymi podzespołami dla sprzętu biurowego. Chyba że
    te programy, o których mówisz, wymagają dużej mocy obliczeniowej, w co
    wątpię.

    Trafnego wyboru życzę,
    Kazimierz

  • 25. Data: 2012-12-20 11:01:34
    Od: jg <j...@f...pl>

    Dnia 18 Dec 2012 22:35:47 GMT, PK napisał(a):

    > 1) Netbook

    netbuk do pracy biurowej i z nagrywarka dvd???
    chyba cos ci sie pomylilo... monitor min. 17'' i duza klawiatura to mus...
    no chyba, ze to praca na 1/30 etatu...

    --
    jg

  • 26. Data: 2012-12-20 18:11:00
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 19 Dec 2012 23:45:06 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    > a potem dopłacaszjeszcze trochę za interfejs przypominający
    > komputer stacjonarny. W efekcie masz zalety obu rozwiązań, ale unikasz

    Komputer z softem do pracy księgowej targać na spotkanie czy do WC? Można,
    tylko się tak zastanawiam - po jasną cholerę?

    [ Dłużej nie wytrzymam! Bo co mógłbym jeszcze, będąc niezwykle przystojnym ]
    [ lemurem, zrobić?! Król Julian, ,,Madagaskar" ]

  • 27. Data: 2012-12-20 19:29:35
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-20, JDX <j...@o...pl> wrote:
    > Ale przeczytałeś chociaż temat wątku? Mobilność dla pracownika
    > zajmującego się w firmie buchalterią? WTF? :-D

    Oczywiście (cokolwiek nazywasz "buchalterią").

    Nie chodzi mi nawet o mobilność w sensie pracy poza biurem, choć
    ta też się często przydaje (szczególnie w księgowości, gdzie
    przynajmniej raz w miesiącu trzeba popracować dłużej, więc czemu
    nie z domu? :))

    pozdrawiam,
    PK

  • 28. Data: 2012-12-20 19:31:01
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-20, jg <j...@f...pl> wrote:
    > netbuk do pracy biurowej i z nagrywarka dvd???
    > chyba cos ci sie pomylilo... monitor min. 17'' i duza klawiatura to mus...
    > no chyba, ze to praca na 1/30 etatu...

    Ja (podobnie jak większość osób w mojej firmie) pracuję na laptopie
    z ekranem ~15". Bez dodatkowej klawiatury. To powoli staje się normą.

    pozdrawiam,
    PK

  • 29. Data: 2012-12-20 19:33:42
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-20, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:
    > Komputer z softem do pracy księgowej targać na spotkanie czy do WC? Można,
    > tylko się tak zastanawiam - po jasną cholerę?

    Po taką, że księgowi też chodzą na spotkania? :)
    Zakładam, że będzie to podstawowy komp dla pracownika, a nie
    narzędzie tylko do Płatnika :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 30. Data: 2012-12-20 19:42:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemysław Ryk" napisał:

    > Komputer z softem do pracy księgowej targać na spotkanie czy do WC?
    > Można, tylko się tak zastanawiam - po jasną cholerę?

    Zapewniam Cię, że wśród Pań z księgowości zwrot "nosz k...a, przecież przy
    tym zes..ć się można" jest na porządku dziennym. Plotka rozpowszechniana
    przez wrogo nastawione elementy wichrzycielskie głosi, że szczególne
    natężenie tego rodzaju inwokacji występuje podczas rozlicznia kosztów
    moich wyjazdów w tzw. teren. IMHO zupełnie bezpodstawnie, ponieważ z
    pozycją pt. "pozostałe nieudokumentowane koszty" powinna sobie poradzić
    nawet praktykantka z laptopem na kolanach w kibelku ;->

    JoteR