    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Znowu o rondach
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sun, 18 Mar 2018 12:39:58 +0100

    Dnia Sun, 18 Mar 2018 09:21:12 +0100, z napisał(a):

    > Tvny właśnie sobie znalazły hita i jakiś wyrok że jednak nie ma
    > obowiązku migania w lewo (chodzi o moje rondo przed blokiem ;-) więc coś
    > o nim wiem ;-) )
    >
    > Ale nie o tym...
    >
    > Większym zagrożeniem jest możliwość jazdy dookoła po prawym pasie którą
    > przepisy a jakże dopuszczają a tvny w d... mają.

    A gdzie tu jest jakiekolwiek zagrożenie?

    Myśl o rondzie jak o drodze, która co jakiś czas ma skrzyżowanie z drogą z
    prawej strony. To że rondo jest w "kółko" nie ma tu znaczenia.

    Żeby się nie rozpraszać "okrągłością", to jest ta sama sytuacja co tutaj:
    https://www.google.pl/maps/@54.4703353,18.4960038,3a
    ,75y,285.95h,70.35t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6wCd7qR1qm7S
    QdE-QVMWqw!2e0!7i13312!8i6656?hl=pl
    Oczywiście milej zjechać do lewej jak się nie skręca w prawo, żeby
    umożliwić komuś wjazd, ale specjalnego zagrożenia z powodu niezrobienia
    tego to nie ma.

    No chyba że ktoś włączy prawy kierunek, ale pojedzie prosto ;)