    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu o rondach
    Date: Sun, 18 Mar 2018 17:36:46 +0100

    W dniu 2018-03-18 o 16:42, yabba pisze:

    > A dla mnie szczyt bezmyślności u pomysłodawcy tego rozwiązania.
    > Gdy napada trochę śniegu, to te krawężniki będą niewidoczne i będzie
    > można pięknie urwać koło w samochodzie.

    Te krawężniki są stosunkowo niskie i mają ukosowane narożniki. Jeśli
    ktoś bardzo szybko na wprost przejedzie, to jest szansa na uszkodzenie.
    Nie mam zdania.

    Za to nieopodal tego ronda zrobiono niemalże z dnia na dzień wysoką
    wysepkę z normalnych krawężników dookoła. Ktoś sobie wymyślił, że od
    zawsze dość szeroka ulica będzie miała teraz pas dla skręcających w lewo
    zakończony właśnie tą wysepką. Niby postawiono znak na niej, który
    został szybko skoszony. Potem kilka aut rozwaliło się na niej gdy znaku
    już nie było. Wysepka zniknęła równie szybko jak powstała.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek