    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zrob to sam
    Date: Wed, 26 Aug 2015 13:21:22 +0200

    On 24.08.2015 23:23, J.F. wrote:

    > ... nie, czasy Slodowego i czynow spolecznych sie skonczyly
    >
    > http://www.gazetalubuska.pl/apps/pbcs.dll/article?AI
    D=/20150616/POWIAT23/150619592

    > W skrocie: Mieszkancy wsi sami naprawili sobie most.
    > Efekt: sa podejrzani.
    >
    > Choc prawde mowiac, w swietle roznych przepisow ... chyba dobrze
    > wladza robi.
    >
    > A swoja droga - kto mial zaplacic tych 30 tys, ze tak woleli
    > spolecznie ?

    Pewnie gmina. A gmina pieniędzy nie ma.

    Mnie zastanawia co innego. Wcześniej miał to być most,
    teraz jest to wał ziemny z małym przepustem, taką rurą
    na strumyczek.
    Ze zdjęć wynika, że wystarcza. Teraz wystarcza, ale małe
    rzeczki czasem na wiosnę lubią przybrać na wadze.
    Ktoś o tym myślał i przepust jest wystarczający, czy
    na wiosnę będą mieli zbiornik retencyjny w połowie wsi?

    pzdr
    bartgekltg