  • Data: 2018-06-03 13:45:21
    Temat: Re: Zyletki
    Od: WM <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-03 o 01:15, Konrad Anikiel pisze:

    > Nie ma żadnego "należy". Z punktu widzenia biologii, golenie się jest czynnością
    zbędną, irracjonalną.

    Trochę tak, trochę nie.
    Włosy zimą są gęściejsze niż latem u zwierząt i ludzi.
    Nie wiem, czy na brodzie też to występuje?

    Zwierzęta muszą pozbywać się włosów, zwłaszcza wiosną.
    Robią to czochrając się o drzewa.

    http://warszawa.naszemiasto.pl/archiwum/garzyn-krasu
    le-kochaja-wiosenne-czochranie,1936666,art,t,id,tm.h
    tml

    Nasz przodek też się czochrał, niektórzy robią to nadal.

    WM