  • Data: 2018-06-03 15:42:59
    Temat: Re: Zyletki
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2018 20:45:29 UTC+9 użytkownik WM napisał:

    > Trochę tak, trochę nie.
    > Włosy zimą są gęściejsze niż latem u zwierząt i ludzi.
    > Nie wiem, czy na brodzie też to występuje?
    >
    > Zwierzęta muszą pozbywać się włosów, zwłaszcza wiosną.
    > Robią to czochrając się o drzewa.
    >
    > http://warszawa.naszemiasto.pl/archiwum/garzyn-krasu
    le-kochaja-wiosenne-czochranie,1936666,art,t,id,tm.h
    tml

    > Nasz przodek też się czochrał, niektórzy robią to nadal.

    Homo Sapiens jest nieowłosiony na skutek doboru naturalnego, ale nie wiem jakie
    mechanizmy zadecydowały że sierściuchom było trudniej przeżyć niż łysolom. Może
    pasożyty, może to zmiana jeszcze z Afryki, może jeszcze coś innego. To że jesteśmy
    trochę owłosieni a trochę nie, to świadczy że jesteśmy w trakcie jakiegoś procesu i
    może za tysiąc pokoleń już w ogóle nie będziemy mieć kłaków. No, ale ten proces
    kompletnie zaburzyliśmy, sami decydujemy czy się golimy czy nie, nie ma to już
    żadnego wpływu na przeżywalność, może co najwyżej na zdolność do namnażania, ale
    raczej to się zmienia w chaotyczny sposób z modą i kulturowym pojęciem atrakcyjności,
    więc też nieważne.