  • 21. Data: 2010-10-06 11:31:40
    Temat: Re: auto dla kobiety...
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Szukam jakiegos autka dla kobiiety... :_)
    > Chodzi o to, ze ma byc nowe, do 75 kpln

    Sorry, ale pytasz na grupie jakie auto kupić żonie??? Może
    jestem trochę złośliwy, ale zapytam: jak kupujesz jej stanik
    to też pytasz kolegów? ;-)))). I żeby było śmiesznie
    podajesz budżet, w którym mieści się zdecydowana większość
    "kobiecych" aut, czyli aspekt ekonomiczny raczej nie wchodzi
    w rachubę ;-)))). Może jednak lepiej będzie zapytać
    bezpośrednio zainteresowanej? ;-)

    > ...i dostepne w lizingu (:-)

    Każde jest dostępne w leasingu ;-)

  • 22. Data: 2010-10-06 12:21:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> wrote in message
> [...]
    > Auto do miasta, ale nie powinno byc "typowo miejskie" (smrat, sejczento,
    > fiesta...). Małe, ale raczej z "tym czymś". Nie musi byc specjalnie
    > ekonomiczne. Powinno się czymś wyróżniać z tłumu fiacików, gofów i
    > seatów..
    > (bez urazy). Warunek, to dostepnosc na naszym rynku (zarowno sprzedazy,
    > jak
    > i serwisu).
    > Moze ktos, kto ma orientacje w cenach, moglby cos zasugerowc? Tigre
    > Twintop
    > jeszcze robią? Cos w tym guscie... Moze jakas Alfa (Giulietta?)?

    Tak jak zadnych opli nie trawie za design i wykonczenie "byle szybko i
    tanio", tak nowa astra naprawde niezle wyglada na drodze i za 75k bedziesz
    miec chyba wszystkie mozliwe dodatki.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 23. Data: 2010-10-06 12:44:25
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Sorry, ale pytasz na grupie jakie auto kupić żonie???

    Nie kupuje żonie, tylko pomagam wybrać. Na jej prośbę... Kupi sobie sama.
    Ani ja, ani tym bardziej żona nie śledzimy na bieżąco rynku motoryzacyjnego,
    a tym bardziej cenników. Żona ma swoje typy, ale postanowiłem zapytać na
    grupie, bo może jest coś fajnego, czego wstępnie nie braliśmy pod uwagę. I
    opłaciło się - nie znałem Nissana Juke, a to ciekawa propozycja.

    > jestem trochę złośliwy, ale zapytam: jak kupujesz jej stanik to też pytasz
    > kolegów? ;-)))).

    Z kupowaniem staników żona sobie radzi... nie musze jej pomagać. Ale gdybym
    kupowal (np. w prezencie), a nie miał orientacji - pewnie bym kogoś próbował
    podpytać.

    > podajesz budżet, w którym mieści się zdecydowana większość "kobiecych"
    > aut, czyli aspekt ekonomiczny raczej nie wchodzi w rachubę ;-)))).

    No i tu się też mylisz. Większość wstępnie wybranych propozycji nie mieści
    się niestety w budżecie...

    > Może jednak lepiej będzie zapytać bezpośrednio zainteresowanej? ;-)

    Ale o co mam zapytać? To właśnie Ona mnie zapytała/poprosiła o pomoc w
    wyborze...

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 13 656 zdjęcia z 19 krajów.

  • 24. Data: 2010-10-06 12:50:47
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Szkoda tylko, ze najtansza wersja 4x4 to juz 93 kpln... :-(

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 25. Data: 2010-10-06 13:05:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości news:4cab98a5$0$20987$65785112@news.neostrada.pl...

    > No :) Sporo kobiet ktore znam wariuja na jego punkcie. W sumie na dniach
    > jade go ogladnac do salonu.

    Rzecz gustu ale do Giullietty to sie nawet nie umywa. Poza tym jaki sens
    kupowac to auto do miasta.? Czy nie lepiej aby było małe aby łatwo się
    manewrowało i parkowało?

  • 26. Data: 2010-10-06 13:07:15
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Looki" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > KIA SOUL :)

    To już może lepiej PRO Ceed

  • 27. Data: 2010-10-06 15:20:00
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Rzecz gustu ale do Giullietty to sie nawet nie umywa. Poza tym jaki sens
    > kupowac to auto do miasta.? Czy nie lepiej aby było małe aby łatwo się
    > manewrowało i parkowało?

    Jasne, ze rzecz gustu. Ale chyba sie troche zapedziles, bo Juke jest
    mniejszy od Giulietty... (krotszy i wezszy, tylko troche wyzszy :-) - wiec z
    tym parkowaniem to nie tak.
    Poza tym ma wiekszy przeswit i chyba nieco odporniejsze zawieszenie - wiec
    mniej przeszkadzaja dziury i krawezniki.

    Bylem wlasnie w salonie. Trzeba przyznac, ze mily dla oka, zwlaszcza z
    zewnatrz. Jak sie mozna domyslic po wymiarach - bagaznik jest raczej
    symboliczny, a i miejsca z tylu tez nie za wiele. Ale to akurat nie
    przeszkadza w miejskim aucie dla jednej osoby.
    Niestety - zycie... To nowy model i kiepsko z dostepnoscia. Na niektore
    wersje i elementy trzeba czakac do przyszlego roku... No i ceny
    nienegocjowalne w tym roku.

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 28. Data: 2010-10-06 15:23:38
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > Jasne, ze rzecz gustu. Ale chyba sie troche zapedziles, bo Juke jest
    > mniejszy od Giulietty... (krotszy i wezszy, tylko troche wyzszy :-)
    [...]

    Jeszcze uzupelnie: Juke jest tylko 7 cm dluzszy od najmniejszej Alfy
    (mito)...

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 29. Data: 2010-10-06 15:34:12
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    > A autko rzeczywiscie fajnie sie prezentuje (na ekranie, bo na zywo nie
    > widzialem jeszcze). Moze popoludniu podjade gdzies go zobaczyc.

    No i pojechałem :-)
    Autko miłe z wyglądu. Mały bagażnik i ciasno na tylnej kanapie, ale to dla
    mnie niezbyt dokuczliwe wady biorąc pod uwagę przeznaczenie.
    Gorzej, ze z "nowości" modelu wynikaja problemy z dostępnością...
    - wersja 4x4 - nie w tym roku...
    - skorzane podgrzewane fotele - nie w tym roku...
    - automatyczna skrzynia - najwczesniej koniec listopada...
    - pakiet "komfort" do wersji z automatem - nie w tym roku...
    - ceny z cennika - nie negocjowalne...

    Z to Pan w salonie dumnie powiedział, że dają dywaniki gratis! :-)
    Do auta za blisko 80 kpln - to naprawde godne pochwały... :-(

    pozdr.
    Jacek Bronowski

  • 30. Data: 2010-10-06 18:56:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-10-05 23:44, Jacek Bronowski pisze:

    > No - Mini jak najbardziej (pisałem wyżej). Ale niestety - wszelkie ciekawe
    > wersje - to znacznie ponad limit... Chyba, że daja rabart rzędu 30 %...

    Poza tym, coś pisałeś o awersji do BMW. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl