  • 111. Data: 2012-10-19 02:22:08
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: tÎż

    WOJO wrote:

    > To nie matematyka i nie każdy ząb jest taki sam.Są przypadki, kiedy
    > dewitalizacja przynosi lepsze efekty niż próby usuwania miazgi z nerwami
    > w czasie znieczulenia miejscowego.

    Co masz na myśli pisząc o "próbach"?

    > Przy próchnicy sięgającej miazgi nie powinno się zostawiać nerwów.
    > Wcześniej lub później (częściej wcześniej) pacjent wraca z bolącym
    > zębem, bo jakaś sierota niedokładnie oczyściła kanały. WOJO

    A kto mówi o zostawianiu czegokolwiek? Usuwa się tak samo, tylko żywe,
    pod znieczuleniem, a nie po dewitalizacji (notabene paraformaldehyd jest
    rakotwórczy).

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 112. Data: 2012-10-19 08:59:47
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 22:46, J.F. pisze:
> [...]
    pol-tysiaca-zarzutow-dla-instruktora,nId,297466

    > telewizor://jakies tam wiadomosci/nie pamietam kiedy

    No cóż, czyli pozostają moje linki z utrzymaniem uprawnień dla
    kierowców szkolonych w szkole bez uprawnień i Twoje bliżej
    niesprecyzowane opowieści, że kiedyś zdarzyło się inaczej.

    (...)

    > A musi cokolwiek sprawdzac ? Wazne ze przeprowadzony zgodnie z
    > rozporzadzeniem wydanym na podstawie ustawy :-)

    Wolne żarty. Z definicji egzamin jest formą weryfikacji wiedzy.
    Nie brnij.

    > Ale ta ustawa nakazuje tez odbyc kurs nauki jazdy, w zarejestrowanej
    > szkole. Kto zdal egzamin, ale kursu nie odbyl, ten ...

    Ten co? Nie mieszaj różnych sytuacji. Czym innym jest sytuacja, kiedy
    ludzie odbyli kurs w szkole, zdali i później się okazało że z jakichś
    przyczyn proceduralnych uprawnień ona nie miała (papiery były, do WORD
    złożone itd.), a czym innym będzie sytuacja, kiedy kursu ktoś nie
    odbył, ma tylko lewy papier, o czym wiedział. Egzamin niby zdał, ale
    jednak był świadom działania niezgodnego z prawem i chciał na tym
    skorzystać.

    > no to jakie jest rozwiazanie zagadki z poprzedniego akapitu ?

    Dostałeś link - uprawnień nie cofnięto. Zresztą to żadna zagadka.

    > A jak egzamin przeprowadzi osoba nieuprawniona do przeprowadzenia egzaminu?

    Link wrzuciłeś i nie przeczytałeś? Decyzję podejmie marszałek
    województwa po konsultacjach z prawnikami.

    > odpowiedz uzasadnij cycatami przepisow ;-P

    Ja? Zwróć się z zapytaniem do marszałka województwa, być może
    dostaniesz uzasadnienie decyzji.

  • 113. Data: 2012-10-19 10:00:15
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2012-10-17 12:03, Marek Dyjor pisze:

    > no właśnie każdy przed jazdą powinien udawać sie do lekarza.

    Dlaczego przed? Powinien w trakcie jazdy być podpięty do monitoringu
    serca i fal mózgowych. No i koniecznie obok powinien być lekarz. Trzeba
    wyeliminować wszelkie ryzyko.

    Pozdrawiam

  • 114. Data: 2012-10-19 13:23:28
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-18 08:18, Marcin N pisze:

    > Skupmy się na tym "rzetelnie". Co to znaczy?
    > Dlaczego oni sprawdzają duperele, które nie mają wpływu na
    > bezpieczeństwo? Niech sprawdzą światła, hamulce i zawieszenie.
    > Ostatecznie spaliny. Koniec.
    >
    > Po co te dodatkowe duperele? Pamiętam, jak raz za gaśnicę mnie chcieli
    > uwalić - i uwalili. Na gaśnicy był termin " marzec roku xxxx". Byłem
    > pierwszego marca i pan uznał, że termin minął. Po rozmowie z jego szefem
    > (który trzymał stronę pracownika) uznałem, że więcej tam nie pojadę.
    > Stracili klienta, który serwisował u nich w ciągu 10 lat 4 samochody. Z
> [...]
    A co powiesz na to, że mnie uwalili za "brak lewego tylnego hamulca
    ręcznego" ? To jest dopiero beka! Bo ja nigdy nie użyłem hamulca
    ręcznego i nigdy nie użyję... Rozumiem jeszcze gdybym miał skrzynkę
    ręczną ale przy automacie? Jeszcze nigdy mi nikt nie sprawdzał
    ręcznego.. Czyli z tego wynika, że nie trzeba mieć "dobrego" ręcznego
    mając automat.. Czy się mylę?

  • 115. Data: 2012-10-19 13:33:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    Friday, October 19, 2012, 1:23:28 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > ręczną ale przy automacie? Jeszcze nigdy mi nikt nie sprawdzał
    > ręcznego.. Czyli z tego wynika, że nie trzeba mieć "dobrego" ręcznego

    Mam wrażenie, że nie jesteś normalny. Do czego - twoim zdaniem - słuzy
    hamulec "ręczny"? I jak poprawnie on się nazywa?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 116. Data: 2012-10-19 14:08:04
    Od: Filip <b...@m...pl>

    > Mam wrażenie, że nie jesteś normalny. Do czego - twoim zdaniem - słuzy
    > hamulec "ręczny"? I jak poprawnie on się nazywa?

    Dlaczego masz wrażenie, że jestem nienormalny?

    Wytłumacz mi do czego w moim samochodzie służy hamulec ręczny, bo ja nie
    wiem.

  • 117. Data: 2012-10-19 14:26:08
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-17 12:03, Artur Maśląg pisze:

    > Nie popadajmy w paranoję - państwu raczej też nie zależy na powszechnym
    > unikaniu tego obowiązku, więc dużej podwyżki się nie spodziewaj. Może
    > będzie niewielka, ale to jak wszystko.

    Dobrze, że Ty o tym nie decydujesz. Bo ja jestem za tym aby przegląd
    kosztował 500 zł. I jeżeli coś popsute, ponowny przegląd wymienionego
    elementu np. za 100 zł. I wtedy jestem w stanie zrozumieć, że warto dać
    100 zł, żeby sprawdzili czy dobrze jest wymieniona część, a przegląd
    całego auta 500 zł. Poza tym paliwo powinno kosztować 8 zł netto za 1
    litr i ubezpieczenia obowiązkowe w postaci pakietu OC + AC bez
    możliwości wykupienia samego OC. :)

  • 118. Data: 2012-10-19 14:40:16
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Dobrze, że Ty o tym nie decydujesz. Bo ja jestem za tym aby przegląd
    > kosztował 500 zł.

    I Ty się dziwisz, że ludzie podejrzewają, że jesteś nienormalny...

  • 119. Data: 2012-10-19 14:45:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Filip,

    Friday, October 19, 2012, 2:08:04 PM, you wrote:

    > Dlaczego masz wrażenie, że jestem nienormalny?

    To już nie wrażenie. To prawie pewność.

    > Wytłumacz mi do czego w moim samochodzie służy hamulec ręczny, bo ja nie
    > wiem.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/System_hamulcowy_samoch
    odu

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 120. Data: 2012-10-19 14:53:34
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-19 14:40, Iksiński pisze:

    > Użytkownik "Filip" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

    > I Ty się dziwisz, że ludzie podejrzewają, że jesteś nienormalny...

    Dlaczego? Bo stać mnie na to, żeby płacić 500 zł za przegląd? Nie
    przesadzajmy, to nie są jakieś kosmiczne pieniądze! A dlaczego jestem za
    tym? Bo chciałbym aby nie było gratów na ulicy. Każdego 18 latka w
    obecnych czasach stać na samochód i to jest przerażające, bo samochodem
    starego rozpadającego się śmiecia nazwać nie można... A ja chcę
    bezpiecznie się przemieszczać po ulicach, a nie z myślą o tym że za
    chwile jakiś kretyn kadetem wyleci z bocznej i mnie zabije, bo mu
    hamulce puściły, a wcześniej testował przyspieszenie swojego sportowego
    bolidu z silnikiem 80 konnym.