  • Data: 2020-02-18 12:31:04
    Temat: Re: boicie się wirusa?
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-02-18 o 11:07, Piotr Gałka pisze:

    > Nigdy nie mieszkałem w budynku z windą. Jakieś 25 lat temu wprowadzałem się do
    mieszkania w budynku 4 piętrowym, a 5 lat później przeprowadzałem się na drugą stronę
    ulicy do budynku 3 piętrowego (obniżyli dopuszczalny max bez windy).

    > Zawsze można przejść z gotowaniem na namiotowy tryb turystyczny :)

    > Tak, w obu tych przypadkach wybrałem siłę. Kupiliśmy (te 25 lat temu) kuchenkę
    Siemensa. Żona najbardziej polubiła funkcję automatycznego pieczenia mięsa. Według
    wagi i tabelki ustawiało się tylko czas (profil temperatury dobierała podobno
    automatycznie - pewnie górnolotne sformułowanie) i przypominało się o temacie dopiero
    jak piszczało, że gotowe. Wyłączało grzały jakieś 20 minut przed sygnalizacją, że
    gotowe - dochodziło w stopniowo schładzanym piekarniku. Wychodziło super.
    > Od 3 lat mamy indukcyjną, ale pieczenia mięsa trzeba doglądać samemu :)

    Co do pieczenia to może taki piekarnik:
    https://www.miele.pl/domestic/piekarniki-i-kuchnie-1
    445.htm