  • 41. Data: 2016-01-11 11:26:47
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 10:38, r...@k...pl pisze:

    > Takie są wymogi UE przy otrzymywania PJ, my tylko się do nich dostosowujemy.
    >
    > Odnośnie chrapania i zasypiania w dzień -- nie prościej po prostu to leczyć?
    > Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ otrzyma w
    > nagrodę :)

    UE to taki twór żeby mieszać, dyskutować, wydawać dyrektywy a nie
    rozwiązywać problemy.
    Co gorsza powodują nowe.

  • 42. Data: 2016-01-11 11:46:21
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > UE to taki twór żeby mieszać, dyskutować, wydawać dyrektywy a nie
    > rozwiązywać problemy.
    > Co gorsza powodują nowe.

    Tak z ciekawosci, jak glosowales w referendum? No bo cos kolo 2/3
    chciala tej eurokomuny.
    Nie przekonuje mnie argument, ze nie bylo zadnej dyskusji przed, tylko
    propaganda i cudowne obietnice. Kilkanascie lat po komunie ludzie
    powinni pamietac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 43. Data: 2016-01-11 11:55:46
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-08 o 19:06, xyz pisze:
    > W dniu 2016-01-08 o 18:55, J.F. pisze:
    >
    > </ciach>
    > Ja bym zakazał sprzedaży alkoholu, bo jeszcze się ktoś napije i będzie jeździł ...

    :)

  • 44. Data: 2016-01-11 11:55:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 11:46, Pawel "O'Pajak" pisze:
> [...]
    > Nie przekonuje mnie argument, ze nie bylo zadnej dyskusji przed, tylko
    > propaganda i cudowne obietnice. Kilkanascie lat po komunie ludzie

    Nie byłem w większości i nigdy się tego nie wstydziłem. ;-)

  • 45. Data: 2016-01-11 12:00:12
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 21:06, Jacek pisze:

    > I koniecznie jeszcze testy IQ. Jednakże widzę tu jeden problem -
    > poprawności politycznej. Wszak wszyscy ludzie są równi i nie ma
    > głupszych ani mądrzejszych. Jacek

    Murzyn ma prawo być mądrzejszy i nikt nie może się przyczepić.

  • 46. Data: 2016-01-11 13:15:25
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-11 o 12:00, robot pisze:

    > Murzyn ma prawo być mądrzejszy i nikt nie może się przyczepić.
    Jak śmiesz używać tego słowa na "m" ;-)
    Czy mam to podkablować do prokuratury?
    Jacek

  • 47. Data: 2016-01-11 14:02:14
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

> [...]
    >leczyć?
    >Nie dość, że sam zainteresowany polepszy sobie życie, to jeszcze i PJ

    Prościej. Problem w tym, że ludzie nie zdają sobie sprawy, że ich senność w
    ciągu dnia jest powiązana z chrapaniem. Sporo się mówi np. o powikłaniach
    przy cukrzycy czy nadciśnieniu, a chrapanie jest traktowane po prostu jako
    przypadłość.

    Wiwo

  • 48. Data: 2016-01-11 14:25:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-10 17:48, z wrote:
    > Bo tak w sumie to nie wiem czy sobie jaja robisz czy na poważnie? :-)

    Na bank na poważnie!
    Aż ciary przechodzą co się roi ludziom w głowach.

    Człowiek dorosły musi być odpowiedzialny za swoje czyny ale w
    socjalizmie to niemożliwe! Państwo każdemu dopasuje katalog rzeczy,
    które "może" tak aby sam nie musiał się zastanawiać a już odpowiadać za
    cokolwiek - absolutnie!!
    Tak choduje się stada baranów.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 49. Data: 2016-01-11 17:10:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.01.2016 o 22:07, J.F. pisze:

    > Niby dobrze piszesz ... ale najwyrazniej od zawsze miales bezterminowe

    Zgadza się, nie musiałem nikogo narażać dla swojej wygody stanem swojego
    zdrowia.

  • 50. Data: 2016-01-11 17:19:59

    W dniu 2016-01-11 o 14:02, Wiwo pisze:
> [...]
    > senność w ciągu dnia jest powiązana z chrapaniem. Sporo się mówi np. o
    > powikłaniach przy cukrzycy czy nadciśnieniu, a chrapanie jest traktowane

    Podobnie jak wiele innych przypadłości które mogą być groźne na drodze.
    Dajcie już spokój z tym biciem piany.

    Autor! Kto jest autorem tego głupiego przepisu?
    Z jakiej on partii żebym wiedział na kogo nie głosować :-)