    Date: Tue, 29 Jul 2014 21:40:54 +0200
    From: Jawi <t...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: czy to dobry początek?

    W dniu 2014-07-29 21:11, ToMasz pisze:
    > Czy jest darmowy soft do programowania takiego urządzenia.
    > Czy jest ono w sensie programowania popularne/zgodne z czymśtam, żebym
    > znalazł jakiś poradnik, w sensie jak zacząć. alarm samochodowy był
    > przykładem, bo budowa prostego alarmu, była szczytem moich możliwości
    > elektronicznych 25 lat temu :)
    ogólnie dla płytki którą wskazałeś - poczytaj o Arduino. Szczególnie
    wersja UNO.
    Są różne wersje, generalnie na tej samej Atmedze.
    Moim zdaniem to dobry początek, nie zniechęca problemami sprzętowymi.
    Jak złapiesz bakcyla, tym jednak dość tanim kosztem, to sam mniej więcej
    będziesz wiedział co dalej chcesz robić.
    Po malej lekturze w necie rozpoczniesz bez niczyjej pomocy, mój syn się
    tym bawi i daje rade jako 12 latek.
    Są tez książki bardzo fajne na ten temat z opisami różnych projektów.