  • Data: 2017-12-09 03:24:44
    Temat: Re: czym kleić radiatory do kości pamięci?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-12-08, JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el> wrote:
    > Dzięki! Brakowało mi właśnie słów kluczowych do wyszukania. Na przykład
    > tutaj:
    >
    > https://tinyurl.com/yd2fcuvw
    >
    > też taśma 3M, ale 9884A. Jak sprawdziłem, to jest to po prostu zwykła
    > taśma z klejem odpornym na temperaturę. Słowa nie ma o właściwościach
    > termoprzewodzących, można się trochę naciąć jak nie wiadomo jakiej
    > konkretnie taśmy szukać.

    Zgadza się, to nie to co trzeba.

    Ten cement z ali, 1.7W/mK to też raczej "na zawsze". Nic łatwo
    usuwalnego nie będzie miało ciągłej, dopuszczalnej pracy w 200C.

    > Tylko nie wiem czy to będzie pracowało dobrze gdy radiator nie będzie
    > dociskany do pamięci/procesora. Jakie są Wasze doświadczenia?

    Nie będzie. To działa na zasadzie, że jest stałe i miękkie w temp.
    pokojowej a zaczyna płynąć w podwyższonej. Zakładasz pada, dociskasz
    radiator, temperatura rośnie, pad zamienia się w ciesz która wypełnia
    nierówności a nadmiar jest wyciskany po bokach.. Innymi słowy, będzie
    Ci trzymać na zimno :)

    --
    Marcin